Betaling

Axolex ApS er i færd med at udarbejde et foreningsprogram til Isbjørnen, inklusiv et nyt betalingssystem til medlemskontingent.

Betaling for denne sæson vil ske ved at medlemmerne får tilsendt et betalingslink fra strandbadeforeningen, som går til en betalingsside med information om opkrævningen. Hvert medlem får tilsendt sit eget unikke betalingslink.

For at aktivere betalingsknappen skal du klikke på Privatlivspolitik og Handelsbetingelser og sætte flueben i boksen for at acceptere disse:

Ved tryk på betalingsknappen vil du blive omdirigeret til en Scanpay betalingsformular hvor kortoplysninger kan indtastes sikkert. Betaling skal ske med dankort.

Når betalingen er gennemført, vil du blive dirigeret tilbage til betalingssiden, hvor der nu er mulighed for at udskrive en kvittering for betalingen.